Detayları bilmeden yargı dağıtman yaşına uygun birşey değil hocam
Detay bilmiyorum doğru, ama anlattığın özet maalesef yorumumu bu şekilde göstermeme sebep oluyor.
6-7 ay önce bir kızla flörtleşiyorsun, sonra onu bırakıp eski manitan sana sinyal verdi diye onu bırakıp diğerine gidiyorsun falan.
Tekrar söyliyeyim, özet kısmından anladığım kadarıyla hiç hoş hareketler değil.