Flankes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eğer tekrar birlikte olma düşüncen varsa uzak dur.
Çünkü o kızı hak etmiyorsun.
Resmen kızın duygularını kullanıp atmışsın, şimdi tekrar ne diye görüşmeye başlamışsın?
Detayları bilmeden yargı dağıtman yaşına uygun birşey değil hocam