Flankes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Detay bilmiyorum doğru, ama anlattığın özet maalesef yorumumu bu şekilde göstermeme sebep oluyor.
6-7 ay önce bir kızla flörtleşiyorsun, sonra onu bırakıp eski manitan sana sinyal verdi diye onu bırakıp diğerine gidiyorsun falan.
Tekrar söyliyeyim, özet kısmından anladığım kadarıyla hiç hoş hareketler değil.
Hayır hocam yanlış anladığına emin olabilirsin kimsenin duygularıyla oynamamak için uzak durdum
Ve günümüz gençliğinde flörtleşmek sevgili olmak değil
Diğer hocalarım neyden bahsettiğimi anladılar sanırım ama siz yanlış anladınız
Hayırlı geceler değerli hocam ☺️