Hocam hayırlı geceler. Bence bu işe hiç bulaşma derim. İşin içine takıntı ve gıcık olma hissi girdiyse o ilişkiden pek sağlıklı bir temel çıkmaz. Yarın öbür gün en ufak bir tartışmada o altı ay önceki reddedilmenin acısını ve egosunu senden fena çıkarır. Karakteri ne kadar düzgün olursa olsun takıntılı bir ruh hali her zaman saatli bombadır. Kendi huzurunu bozmaya hiç değmez, yol yakınken mesafeni koruman en mantıklısı hocam.