• 13-05-2026, 22:37:34
    #1
    Merhabalar, hayırlı geceler değerli hocalarım 🙂

    Normalde bu tarz konuları pek açmam ama bu konuda fikrinizi gerçekten merak ediyorum.


    Sizce birini takıntı haline getiren birisiyle sağlıklı bir ilişki kurulabilir mi?
    Yanıtlarınız benim için çok değerli.
  • 13-05-2026, 22:37:58
    #2
    uzak dur usta yazıyı okumadım bile başlıktan belli zaten kesinlikle uzak dur başını belaya sokar
  • 13-05-2026, 22:40:07
    #3
    Bir insanı sevip hoşlanmak takıntılık değil sevdadır ne gariptir ki biz insanlar bizi sevenden kaçarız halbuki asıl değer asıl hayat budur.
  • 13-05-2026, 22:40:16
    #4
    adagursoy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    uzak dur usta yazıyı okumadım bile başlıktan belli zaten kesinlikle uzak dur başını belaya sokar
    Bende en az onun kadar takıntılıyım ama bir ilişkiye iki takıntı fazla sanırım))
  • 13-05-2026, 22:40:56
    #5
    çok yolverdim böylesine,aynı yolda bile gidilmez..
  • 13-05-2026, 22:42:35
    #6
    Büyük sorun hocam bunun yüzünden as... kes.. var dikkatli olmak gerek.
  • 13-05-2026, 22:45:10
    #7
    Aynı durumu eşimle yaşadık bende sevmiştim şuan çok mutluyuz en değer verdiğim en kıymetlim oldu benim bu takıntılık değil
  • 13-05-2026, 22:48:13
    #8
    ibrahim1907 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynı durumu eşimle yaşadık bende sevmiştim şuan çok mutluyuz en değer verdiğim en kıymetlim oldu benim bu takıntılık değil
    Sevgi başka hocam ya
  • 13-05-2026, 22:48:44
    #9
    Eğer tekrar birlikte olma düşüncen varsa uzak dur.
    Çünkü o kızı hak etmiyorsun.
    Resmen kızın duygularını kullanıp atmışsın, şimdi tekrar ne diye görüşmeye başlamışsın?