Merhabalar, hayırlı geceler değerli hocalarım 🙂
Normalde bu tarz konuları pek açmam ama bu konuda fikrinizi gerçekten merak ediyorum.
Sizce birini takıntı haline getiren birisiyle sağlıklı bir ilişki kurulabilir mi?
Yanıtlarınız benim için çok değerli.