• 07-05-2026, 09:58:49
    #1
    Sabah sabah metrobüse bindim. Arkadaş nerdeyse 5 kişiden biri zenci.Hadi suriyeliler savaştan kaçıp gelmiş amenna ama bu kadar siyahinin hele iş saatinde buralarda ne işi var? Sokakta falanda anormal şekilde çoklar.

    Okumaya gelmedikleri açık ama bu kadar fazla sayıda olmaları gerçekten bir ülke için düşünülmesi gereken bir durum.
  • 07-05-2026, 10:00:55
    #2
    Siyahiler, Ülkenin ekonomisinin içinden geçmiyorlar.
    Devlet onlara ayrıcalık tanımıyor,
    Hastanede veya eğitimde veya diğer devlet kurumlarında kendi vatandaşlarından öncelikli değiller.

    İnsanlar aslında Suriyelilere değil, suriyelilere verilen imtiyazlardan dolayı şikayetçi. Bunuda bir şekilde birilerine tepki olarak gösteriyorlar
  • 07-05-2026, 10:01:40
    #3
    bu siyahiler yıllardır ülkemizde 2000 li yıllarda da varlardı ama adamların zararlarını görmedim
  • 07-05-2026, 10:01:43
    #4
    ⭐⭐ Görev Hizmetleri ⭐⭐
    Tiktokta bile keşfetime zenci çocukların gruplaşarak allah kitap kuran maşallah mubarak gibi kelimeler söyleyip insanlardan hediye topladıklarını görüyorum son 1 haftadır.
    Türkiyede din sömürelerek para kazanıldığını öğrenen yapışıyor ve bırakmıyor resmen
  • 07-05-2026, 10:01:58
    #5
  • 07-05-2026, 10:02:40
    #6
    Siyahilerin bir defa ortalıgı karıştıgını görmedim. Suriyelerin her gün görüyorum. Siyahilerin bir defa ptt kuyrugunda yardım parası aldıgını görmedim. Suriyelerin gördüm. Siyahiler saat bileklik vs satıp geçimini kazanan insanlar. Keşke sadece onlar kalsada suriyeliler gitse.
  • 07-05-2026, 10:10:49
    #7
    pale100 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
  • 07-05-2026, 10:11:03
    #8
    Instagram mavi tik✅
    Torunlarımız için pek iyi sonuçları olmıycak
  • 07-05-2026, 10:11:10
    #9
    https://youtube.com/shorts/TmJDi7Luj...A0nEhuXNXgWBem

    😉
    • ntka
    ntka bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.