Siyahiler, Ülkenin ekonomisinin içinden geçmiyorlar.
Devlet onlara ayrıcalık tanımıyor,
Hastanede veya eğitimde veya diğer devlet kurumlarında kendi vatandaşlarından öncelikli değiller.

İnsanlar aslında Suriyelilere değil, suriyelilere verilen imtiyazlardan dolayı şikayetçi. Bunuda bir şekilde birilerine tepki olarak gösteriyorlar