Sabah sabah metrobüse bindim. Arkadaş nerdeyse 5 kişiden biri zenci.Hadi suriyeliler savaştan kaçıp gelmiş amenna ama bu kadar siyahinin hele iş saatinde buralarda ne işi var? Sokakta falanda anormal şekilde çoklar.

Okumaya gelmedikleri açık ama bu kadar fazla sayıda olmaları gerçekten bir ülke için düşünülmesi gereken bir durum.