Nerdeyse Herkes Grip!!! [İşte Gripten Kurtulma Yolu]
41
●2.398
- 14-10-2009, 19:23:55Grip olduğumda başımı eğiyorum kitap falan okurken hemen akıyor çok kötü birşey, tuvalet kağıdı yetişmiyor vallahiemredemir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 14-10-2009, 19:28:10ben de
hem de nasıl
burnum hışır hışır ne kötü bişi soğuk algınlığı.Yarın doktora emanet edeceğim sağlığımı
- 14-10-2009, 20:47:49Doktor : Şikayetin ne ?teknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Tekno : Gribim sanırım.
Doktor : Hmm.Bu aralar salgın var zaten.Neyse ver sağlık karneni ?
Tekno : Buyrun.
Doktor : Şu ilacı günde 1 kere , şunu 2 kere tokken içeceksin.Geçmiş olsun.
Tekno : Sağolun doktor bey
- 14-10-2009, 21:28:202 gündür içmediğim hap kalmadı ama adam akıllı geçmedi daha.Ama tavsiye edeceğim tek ilaç Tylol HOT..
- 14-10-2009, 21:37:37Arkadaşlar Bende Dün Yakalanmıştım Lakin.
Bugün Hiç Birşeyim Kalmadı Kurtuldum.
Diger Yakalanan Arkadaşlarımızada Geçmiş Olsun...
durmadan burnu çek çek :P
hem de nasıl