• 14-10-2009, 19:20:38
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Dün bende yakalandım sanırım hissettirmeye başladı anladıgım gibi grip ilaçları kullanmaya başladım.İnşh yataga düşmeden atlatıcam
  • 14-10-2009, 19:21:31
    #11
    Gribe yakalananlara geçmiş olsun gerçekten kötü hiç bir şeyin tadını alamıyorsunuz. Bir an önce iyileşmeniz dileği ile.
  • 14-10-2009, 19:22:14
    #12
    Üyeliği durduruldu
    grip ken toplu taşıma araşlarına binmemek lazım okulun yanındanda geçmemek lazım rezzillik hep durmadan burnu çek çek :P
  • 14-10-2009, 19:23:55
    #13
    emredemir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    grip ken toplu taşıma araşlarına binmemek lazım okulun yanındanda geçmemek lazım rezzillik hep durmadan burnu çek çek :P
    Grip olduğumda başımı eğiyorum kitap falan okurken hemen akıyor çok kötü birşey, tuvalet kağıdı yetişmiyor vallahi
  • 14-10-2009, 19:26:50
    #14
    bende gribim neyse ki ilaç aldım.
  • 14-10-2009, 19:28:10
    #15
    ben de hem de nasıl burnum hışır hışır ne kötü bişi soğuk algınlığı.Yarın doktora emanet edeceğim sağlığımı
  • 14-10-2009, 20:47:49
    #16
    teknohaberci adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben de hem de nasıl burnum hışır hışır ne kötü bişi soğuk algınlığı.Yarın doktora emanet edeceğim sağlığımı
    Doktor : Şikayetin ne ?
    Tekno : Gribim sanırım.
    Doktor : Hmm.Bu aralar salgın var zaten.Neyse ver sağlık karneni ?
    Tekno : Buyrun.
    Doktor : Şu ilacı günde 1 kere , şunu 2 kere tokken içeceksin.Geçmiş olsun.
    Tekno : Sağolun doktor bey

  • 14-10-2009, 21:28:20
    #17
    2 gündür içmediğim hap kalmadı ama adam akıllı geçmedi daha.Ama tavsiye edeceğim tek ilaç Tylol HOT..
  • 14-10-2009, 21:37:37
    #18
    Arkadaşlar Bende Dün Yakalanmıştım Lakin.
    Bugün Hiç Birşeyim Kalmadı Kurtuldum.
    Diger Yakalanan Arkadaşlarımızada Geçmiş Olsun...