• 22-10-2009, 19:37:58
    #37
    KeWeLL19 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İnsan gribi olsunda gerisi mühim değil kuşuydu domuzuydu derken artık grip lafını duyunca korkuyorum
    bende korkmaya başladım

    aslında düşünüyorumda bu girp insan oğlunun toplumsal olrak varlık gösterdiği yıllardan beri mağara insanları döneminden beri olan bişey soğuk algınlıkları

    bunca zamandır grip grip olrak kaldıda neden son 3-4 yıldır önce kış gribi sonrada domuz giribi olarak çıktı tamam evrim diye bişey var

    fkat bunca yıldır evrim geçirmemiş bu hastalık son yıllrdamı oldu bu bence birileri ilaç sektörünü harekete geçirmek ve iilk ilça iğne neyse üretip rant sağlamak için grip virüsünün genleriyle oynayıp hayvanlara bulaştırdılra insan özellikli olan giripte hayvanın bozuk bünyesi nedniyle tekrar insanlara bulaştı

    sonuç olrak bu genle oynama olyı hayvanlardan gelmiç gibi gösterildi

    yoksa akıl mantık uyuşmuyor bu gidişe en mantıklısı bu

    hani filmlerde olurya bir virüs ortaya çıkar ilacı bulan firma hastalıktan kitle katliamları olunca ülkerin hükümetlerine yüksek fiyattan satar bunun gibi bişey
  • 22-10-2009, 19:41:20
    #38
    Bende grip olmuşum 2-3 gündür. domuz gribi gelmez inşallah bizim memleketlere
  • 22-10-2009, 20:35:36
    #39
    geçen senede böyle bir konu olmuştu aynen şunu yazmıştım.
    2 tane büyük limonu iyice ez kes.delirene kadar sık iç.
    sonra bi yatağa gir iyice yerle.sürekli limonlu şeyler iç. Özellikle terlemek çok önemli.1 agün sonra hiçbişeyin kalmaz tecrübeyle sabit.
  • 22-10-2009, 20:41:21
    #40
    Aynen bende gribim napcasak
  • 23-10-2009, 18:11:01
    #41
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Gribim Allah a çok şükür tamamen geçmiş durumda.

    Tesekkurler nane limon
  • 23-10-2009, 21:29:53
    #42
    CrakMaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    En garanti yolu; herhangi bir eczaneye gidip grip aşısı olmak
    Hasta iken aşı yapmıyorlar.