KeWeLL19 adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
aslında düşünüyorumda bu girp insan oğlunun toplumsal olrak varlık gösterdiği yıllardan beri mağara insanları döneminden beri olan bişey soğuk algınlıkları
bunca zamandır grip grip olrak kaldıda neden son 3-4 yıldır önce kış gribi sonrada domuz giribi olarak çıktı tamam evrim diye bişey var
fkat bunca yıldır evrim geçirmemiş bu hastalık son yıllrdamı oldu bu bence birileri ilaç sektörünü harekete geçirmek ve iilk ilça iğne neyse üretip rant sağlamak için grip virüsünün genleriyle oynayıp hayvanlara bulaştırdılra insan özellikli olan giripte hayvanın bozuk bünyesi nedniyle tekrar insanlara bulaştı
sonuç olrak bu genle oynama olyı hayvanlardan gelmiç gibi gösterildi
yoksa akıl mantık uyuşmuyor bu gidişe en mantıklısı bu
hani filmlerde olurya bir virüs ortaya çıkar ilacı bulan firma hastalıktan kitle katliamları olunca ülkerin hükümetlerine yüksek fiyattan satar bunun gibi bişey
kuşuydu domuzuydu derken artık grip lafını duyunca korkuyorum