3 gündür gribe devam bugün dedim son günüm olsun gribe (: okula bile gitmedim.
Yahu rezillik gece uyuyamıyorum nefes darlığı oluyor sonra okulda mendille dolaş off off

Şimdiye kadar yaptıklarım; nane limon, kuşburnu, adını bilmediğim xD bir sürü hap. hâla akıntı devam :/ ..
Ya da diyorum akşam nane limon aromalı nargile mi içsek