• 14-10-2009, 21:57:45
    #19
    Line adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Doktor : Şikayetin ne ?
    Tekno : Gribim sanırım.
    Doktor : Hmm.Bu aralar salgın var zaten.Neyse ver sağlık karneni ?
    Tekno : Buyrun.
    Doktor : Şu ilacı günde 1 kere , şunu 2 kere tokken içeceksin.Geçmiş olsun.
    Tekno : Sağolun doktor bey
    Bence sen de doktora git
  • 14-10-2009, 22:41:22
    #20
    Otrivine marka burun damlası bana iyi geliyor, size de tavsiye ederim 5-6 saat rahat ettiriyor
  • 14-10-2009, 22:48:56
    #21
    avcunuzun içine limon sıkın, çekirdekleri alın içinden sonra burnunuza çekin, boğaza kadar yakacaktır, tarifsiz bir acı hissi olacaktır ama salgı bezlerini uyararak salgılamayı durduruyor sonra rahata kavuşuyorsunuz, benim taktik acıda olsa bu =)
  • 14-10-2009, 23:03:28
    #22
    Domuzlar bile grip oluyo insanların olması normaldir
  • 14-10-2009, 23:17:15
    #23
    Üyeliği durduruldu
    En garanti yolu; herhangi bir eczaneye gidip grip aşısı olmak
  • 15-10-2009, 00:22:47
    #24
    CrakMaster adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    En garanti yolu; herhangi bir eczaneye gidip grip aşısı olmak
    onu da alerjisi olanlara yapmıyorlar. ben ne yapacağım ?
  • 15-10-2009, 17:01:46
    #25
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Gribe yakalanmamak için ellerinizi 4-5 kere sıcak suyla yıkayın diyorlar.

    Teker teker bütün hayvanların gribi çıkıyor. Kuş gribi, domuz gribi... Yakında kedi, köpek, inek gribi felan çıkarsa hiç şaşırmam
  • 15-10-2009, 17:35:43
    #26
    3 gündür gribe devam bugün dedim son günüm olsun gribe (: okula bile gitmedim.
    Yahu rezillik gece uyuyamıyorum nefes darlığı oluyor sonra okulda mendille dolaş off off
    Şimdiye kadar yaptıklarım; nane limon, kuşburnu, adını bilmediğim xD bir sürü hap. hâla akıntı devam :/ ..
    Ya da diyorum akşam nane limon aromalı nargile mi içsek
  • 15-10-2009, 17:47:23
    #27
    TeXaS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    tylolhot da çok iyi geliyor
    aynen grip olcamı anladığım zaman anında tylolhot içiyorum