Line adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Doktor : Şikayetin ne ?
Tekno : Gribim sanırım.
Doktor : Hmm.Bu aralar salgın var zaten.Neyse ver sağlık karneni ?
Tekno : Buyrun.
Doktor : Şu ilacı günde 1 kere , şunu 2 kere tokken içeceksin.Geçmiş olsun.
Tekno : Sağolun doktor bey
Bence sen de doktora git