Konu
Nerdeyse Herkes Grip!!! [İşte Gripten Kurtulma Yolu]
14-10-2009, 19:28:10
#15
teknohaberci
ben de
hem de nasıl
burnum hışır hışır ne kötü bişi soğuk algınlığı.Yarın doktora emanet edeceğim sağlığımı