Konu
Nerdeyse Herkes Grip!!! [İşte Gripten Kurtulma Yolu]
14-10-2009, 19:21:31
#11
Aglamaz
Gribe yakalananlara geçmiş olsun gerçekten kötü hiç bir şeyin tadını alamıyorsunuz. Bir an önce iyileşmeniz dileği ile.