• 05-05-2026, 13:34:45
    #1
    iyi niyetli olmayacaksın bu hayatta detayları kaldırdım özeti kaldı....
  • 05-05-2026, 13:39:58
    #2
    Teslim almadan ürüne nasıl zarar verdi o kısımı anlayamadım
  • 05-05-2026, 13:39:59
    #3
    Şöyle bir göz gezdirdim ve gönderdiğiniz ürünü karşı taraf teslim almamış, kargo şirketi hasarlı olarak giriş yapmış doğrumu anladım? eee adam haklı o zaman? Neden hasarlı ürün alsın ki?
  • 05-05-2026, 13:40:08
    #4
    iyilikten maraz doğar diye bi söz var 😊
  • 05-05-2026, 13:41:05
    #5
    ONURERDGN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teslim almadan ürüne nasıl zarar verdi o kısımı anlayamadım
    Muhtemelen ürün kargoda hasar aldı ve kargo yetkilileri hasarlı olarak giriş yapıp alıcıya teslim etmeden göndericiye iade süreci başlattı. Burada alıcının bir suçu yok ki? Alıcıyıda satıcıyıda tanımam, yanlışım varsa düzeltin
  • 05-05-2026, 13:48:18
    #6
    kargocu yapmıştır zamanında bende alışveriş yaptım burdan kargocu beni aradı ürün kırılmış abi dedi iade geçelim dedim iadeyi yapmıştı kargocu

    kapıya gelmedi tutnak vs tutulmadı daha getirmeden oldu olay
  • 05-05-2026, 13:49:20
    #7
    ONURERDGN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Teslim almadan ürüne nasıl zarar verdi o kısımı anlayamadım
    WebRehberi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şöyle bir göz gezdirdim ve gönderdiğiniz ürünü karşı taraf teslim almamış, kargo şirketi hasarlı olarak giriş yapmış doğrumu anladım? eee adam haklı o zaman? Neden hasarlı ürün alsın ki?
    WebRehberi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Muhtemelen ürün kargoda hasar aldı ve kargo yetkilileri hasarlı olarak giriş yapıp alıcıya teslim etmeden göndericiye iade süreci başlattı. Burada alıcının bir suçu yok ki? Alıcıyıda satıcıyıda tanımam, yanlışım varsa düzeltin
    alıcının çelişkili beyanları var hocalarım. hasarlı ürüne alıcı tutanak tutturacak ki ben tazmin ettirebileyim. ilk başta teslim almamış. sonrasında çıktı bu hasar muhabbeti kargoda tanıdığı olduğunu ve birşeyler karıştırdığını düşünüyorum açıkcası. olayın handikaplı kısmı tutanak tutanak tutturmuş olsa halbuki hiçbir sorun olmayacak benim amacım kimseyi mağdur etmek değil. kaldı ki zaten benim ona önerdiğim haliyle bile ben zararda olmayı kabul ediyorum.
    bu durumda var birşeyler benim kanımca mesajları okursanız zaten alıcının çelişkili mesajlarını göreceksiniz.
  • 05-05-2026, 13:49:45
    #8
    buradaki iyiliği göremedim ben. sadece problem çıkan bir ticaret bu.
  • 05-05-2026, 13:50:52
    #9
    v1Ajans adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    iyilikten maraz doğar diye bi söz var 😊
    maalesef hocam
    obisa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    kargocu yapmıştır zamanında bende alışveriş yaptım burdan kargocu beni aradı ürün kırılmış abi dedi iade geçelim dedim iadeyi yapmıştı kargocu
    işte işi zorlaştıran kısımda şu tutanak tutturmuş olsa hiçbir sorun olmayacak. ucuz bir ürün sattım üründen zarar ettiğim yetmezmiş gibi kargoya dünya para vereceğim maalesef ki.