iyi niyetli olmayacaksın bu hayatta
12
●460
- 05-05-2026, 13:39:59Şöyle bir göz gezdirdim ve gönderdiğiniz ürünü karşı taraf teslim almamış, kargo şirketi hasarlı olarak giriş yapmış doğrumu anladım? eee adam haklı o zaman? Neden hasarlı ürün alsın ki?
- 05-05-2026, 13:41:05Muhtemelen ürün kargoda hasar aldı ve kargo yetkilileri hasarlı olarak giriş yapıp alıcıya teslim etmeden göndericiye iade süreci başlattı. Burada alıcının bir suçu yok ki? Alıcıyıda satıcıyıda tanımam, yanlışım varsa düzeltinONURERDGN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-05-2026, 13:49:20ONURERDGN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleWebRehberi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülealıcının çelişkili beyanları var hocalarım. hasarlı ürüne alıcı tutanak tutturacak ki ben tazmin ettirebileyim. ilk başta teslim almamış. sonrasında çıktı bu hasar muhabbeti kargoda tanıdığı olduğunu ve birşeyler karıştırdığını düşünüyorum açıkcası. olayın handikaplı kısmı tutanak tutanak tutturmuş olsa halbuki hiçbir sorun olmayacak benim amacım kimseyi mağdur etmek değil. kaldı ki zaten benim ona önerdiğim haliyle bile ben zararda olmayı kabul ediyorum.WebRehberi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
bu durumda var birşeyler benim kanımca mesajları okursanız zaten alıcının çelişkili mesajlarını göreceksiniz. - 05-05-2026, 13:50:52maalesef hocamv1Ajans adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
işte işi zorlaştıran kısımda şu tutanak tutturmuş olsa hiçbir sorun olmayacak. ucuz bir ürün sattım üründen zarar ettiğim yetmezmiş gibi kargoya dünya para vereceğim maalesef ki.obisa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle