Şöyle bir göz gezdirdim ve gönderdiğiniz ürünü karşı taraf teslim almamış, kargo şirketi hasarlı olarak giriş yapmış doğrumu anladım? eee adam haklı o zaman? Neden hasarlı ürün alsın ki?