v1Ajans adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
iyilikten maraz doğar diye bi söz var 😊
maalesef hocam
obisa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kargocu yapmıştır zamanında bende alışveriş yaptım burdan kargocu beni aradı ürün kırılmış abi dedi iade geçelim dedim iadeyi yapmıştı kargocu
işte işi zorlaştıran kısımda şu tutanak tutturmuş olsa hiçbir sorun olmayacak. ucuz bir ürün sattım üründen zarar ettiğim yetmezmiş gibi kargoya dünya para vereceğim maalesef ki.