Teslim almadan ürüne nasıl zarar verdi o kısımı anlayamadım
Muhtemelen ürün kargoda hasar aldı ve kargo yetkilileri hasarlı olarak giriş yapıp alıcıya teslim etmeden göndericiye iade süreci başlattı. Burada alıcının bir suçu yok ki? Alıcıyıda satıcıyıda tanımam, yanlışım varsa düzeltin