yunnux adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
iyi niyetli olmayacaksın bu hayatta
12
●460
- 05-05-2026, 13:57:43Ürünü hasarsız kargoya teslim ettiğiniz ve kargoda hasar aldığı konusunda eminseniz kargo şirketine şikayet kaydı oluşturup gönderme-transfer-teslimat şube gibi kameraların incelenmesini talep edin. Şayet kendileri bir hasar verdiyse zaten ödeyeceğiniz tüm tutarları karşılayacaklardır. Alıcı teslim almadığı halde hasar görünüyorsa demekki paket'de ciddi bir hasar oluşmuş olmalı. Siz gönderiyi teslim ederkenki görüntülere bakıp neyin ne olduğunu çıkarırlar merak etmeyinanf690 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 05-05-2026, 15:58:40Alıcı tarafından geri hasarlı geldiği ve tutanak olmadığı için maalesef hocamadwerd0z1 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Gelmiş kargo tutanak yok diyor alıcı kabul etmemiş diyor tazmin yapamayız diyor