anf690 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
maalesef hocam

işte işi zorlaştıran kısımda şu tutanak tutturmuş olsa hiçbir sorun olmayacak. ucuz bir ürün sattım üründen zarar ettiğim yetmezmiş gibi kargoya dünya para vereceğim maalesef ki.
Ürünü hasarsız kargoya teslim ettiğiniz ve kargoda hasar aldığı konusunda eminseniz kargo şirketine şikayet kaydı oluşturup gönderme-transfer-teslimat şube gibi kameraların incelenmesini talep edin. Şayet kendileri bir hasar verdiyse zaten ödeyeceğiniz tüm tutarları karşılayacaklardır. Alıcı teslim almadığı halde hasar görünüyorsa demekki paket'de ciddi bir hasar oluşmuş olmalı. Siz gönderiyi teslim ederkenki görüntülere bakıp neyin ne olduğunu çıkarırlar merak etmeyin