Hepimiz ölücez farkında mısınız
25
●1.190
- 03-05-2026, 10:10:58Ölüm ölüm dediğin nedir gülüm ben senin için yaşamayı seçtim...
- 03-05-2026, 11:53:49Ben bilinç dışı olarak ayda 2-3 kere falan yatmadan önce ölüm aklıma geliyor, sonra bi 3-5sn dehşete düşüyorum, sonra bir hiç olduğumu idrak ettiren ve rahatlatan iki düşünceyi aklıma getiriyorum:
1) kendimi yatağımdan uzayın derinliklerine kadar gittiğimi hayal ediyorum bir hiç olduğum aklıma geliyor rahatlıyorum yada
2) dün gece saat 3te uyurken ne hissettiğimi soruyorum kendime yani kısmen ölüyken: bir hiç. yine rahatlama geliyor
Eskiden çok korkardım da şimdi büyüdük, gerçekten doğruymuş yaş alınca hayat bi oyun gibi yaşa geç diyor insan - 03-05-2026, 12:04:36O değil de 13 saatlik üyelikle 3 ticaret yapmayı nasıl başarın hocam. Sırrı nedir bu işinadscanavari adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-05-2026, 13:44:07Geleli 15 saat olmuş hocam bu konuları bırakın insanlar kendileri düşünsün.
- 03-05-2026, 21:20:36Birşeye ulaşmak yada başarmak çok uzak ve imkansız geldiğinde insan bu sorulara yönelip bunalıma giriyor.monarch20 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 03-05-2026, 21:23:18Belki öldük doğacağızadscanavari adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
takmayın kafaya yaşayın gitsin

takmayın kafaya yaşayın gitsin