• 03-05-2026, 10:02:10
    #10
    namaz kilmanin önemi...
  • 03-05-2026, 10:10:58
    #11
    Web Tasarım ve Yazılım
    Ölüm ölüm dediğin nedir gülüm ben senin için yaşamayı seçtim...
  • 03-05-2026, 11:20:22
    #12
    Foruma üye olup konular açıp hatta ticaret yapan ve vefat eden yüzlerce üye dostlarimizi bu vesile ile anmak istiyorum...
  • 03-05-2026, 11:42:04
    #13
    Yarın ölecekmiş gibi bugün için hiç ölmeyecekmiş gibi.
  • 03-05-2026, 11:53:49
    #14
    Ben bilinç dışı olarak ayda 2-3 kere falan yatmadan önce ölüm aklıma geliyor, sonra bi 3-5sn dehşete düşüyorum, sonra bir hiç olduğumu idrak ettiren ve rahatlatan iki düşünceyi aklıma getiriyorum:
    1) kendimi yatağımdan uzayın derinliklerine kadar gittiğimi hayal ediyorum bir hiç olduğum aklıma geliyor rahatlıyorum yada
    2) dün gece saat 3te uyurken ne hissettiğimi soruyorum kendime yani kısmen ölüyken: bir hiç. yine rahatlama geliyor

    Eskiden çok korkardım da şimdi büyüdük, gerçekten doğruymuş yaş alınca hayat bi oyun gibi yaşa geç diyor insan
  • 03-05-2026, 12:04:36
    #15
    adscanavari adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hepimiz bir gün ölücez. Bunu unutmayın, forum sahibi vefat ederse forum ne olur acaba, hiç ölmekten korkan var mı
    O değil de 13 saatlik üyelikle 3 ticaret yapmayı nasıl başarın hocam. Sırrı nedir bu işin
  • 03-05-2026, 13:44:07
    #16
    En iyisi sanırım
    Geleli 15 saat olmuş hocam bu konuları bırakın insanlar kendileri düşünsün.
  • 03-05-2026, 21:20:36
    #17
    monarch20 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bi kaç saat önce yarın kıyamet kopsa ne olur ki diye konu açacakdım vazgeçtim, havalardan mı acaba herkes de bir bunalım mı var..

    Şu hayatta hiç bişey yapmak istemiyorum acaip bir bıkmışlık var, 2-5-10- gün ya da yıl yaşamanın getireceği yeni bir değişiklik yeni bir tad olduğunu düşünmüyorum.. O yüzden o gün ün hangi gün olduğu çok umrumda değil şuan.
    Birşeye ulaşmak yada başarmak çok uzak ve imkansız geldiğinde insan bu sorulara yönelip bunalıma giriyor.
  • 03-05-2026, 21:23:18
    #18
    adscanavari adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hepimiz bir gün ölücez. Bunu unutmayın, forum sahibi vefat ederse forum ne olur acaba, hiç ölmekten korkan var mı
    Belki öldük doğacağız takmayın kafaya yaşayın gitsin