Ben bilinç dışı olarak ayda 2-3 kere falan yatmadan önce ölüm aklıma geliyor, sonra bi 3-5sn dehşete düşüyorum, sonra bir hiç olduğumu idrak ettiren ve rahatlatan iki düşünceyi aklıma getiriyorum:
1) kendimi yatağımdan uzayın derinliklerine kadar gittiğimi hayal ediyorum bir hiç olduğum aklıma geliyor rahatlıyorum yada
2) dün gece saat 3te uyurken ne hissettiğimi soruyorum kendime yani kısmen ölüyken: bir hiç. yine rahatlama geliyor

Eskiden çok korkardım da şimdi büyüdük, gerçekten doğruymuş yaş alınca hayat bi oyun gibi yaşa geç diyor insan