adscanavari adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hepimiz bir gün ölücez. Bunu unutmayın, forum sahibi vefat ederse forum ne olur acaba, hiç ölmekten korkan var mı
Belki öldük doğacağız takmayın kafaya yaşayın gitsin