• 03-05-2026, 07:27:04
    #1
    Üyeliği durduruldu
    hepimiz bir gün ölücez. Bunu unutmayın, forum sahibi vefat ederse forum ne olur acaba, hiç ölmekten korkan var mı
  • 03-05-2026, 07:30:00
    #2
    Bi kaç saat önce yarın kıyamet kopsa ne olur ki diye konu açacakdım vazgeçtim, havalardan mı acaba herkes de bir bunalım mı var..

    Şu hayatta hiç bişey yapmak istemiyorum acaip bir bıkmışlık var, 2-5-10- gün ya da yıl yaşamanın getireceği yeni bir değişiklik yeni bir tad olduğunu düşünmüyorum.. O yüzden o gün ün hangi gün olduğu çok umrumda değil şuan.
  • 03-05-2026, 07:31:51
    #3
    Kurumsal PLUS
    nerede o günler
  • 03-05-2026, 07:39:09
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Brezonur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    nerede o günler
    Krumsal plusı aktarin hocam bana
  • 03-05-2026, 08:13:05
    #6
    hatırlatmasanız diyorum; ne güzel yaşıyorduk zaten ülkede, bolluk bereket, dolar 2 tl, trump yalvarıyor bizi müslüman birliğinize alın diye falan.
    sen dert etme forumu herkesin eşi dostu var

    ilk 10 saat, hele bi dur.
    canavar seniiii

  • 03-05-2026, 09:00:48
    #7
    bu çok ince bir çizgi.
    ölümü hiç düşünmeden de yaşamak olmaz her an ölümü düşünerek de yaşamak olmaz.
  • 03-05-2026, 09:42:26
    #8
    Herşeyin hayırlısı nasip olsun hocam
  • 03-05-2026, 09:50:16
    #9
    hadi ya bütün büyü bozuldu film sonundaki spolier yemiş gibi hissettim .d