Bi kaç saat önce yarın kıyamet kopsa ne olur ki diye konu açacakdım vazgeçtim, havalardan mı acaba herkes de bir bunalım mı var..

Şu hayatta hiç bişey yapmak istemiyorum acaip bir bıkmışlık var, 2-5-10- gün ya da yıl yaşamanın getireceği yeni bir değişiklik yeni bir tad olduğunu düşünmüyorum.. O yüzden o gün ün hangi gün olduğu çok umrumda değil şuan.