Sabah 7'de dünyayı mı kurtaracağız ?
31
●1.542
- 13-04-2026, 18:11:40Yetişmese kimse ölmeyecektiRion adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aslında sizinde yaptığınız gibi her sektörün dinamikleri farklı.
Misal hemşireler 24 saat nöbet tutuyorlar. Saçma gibi görünen şey aslında o sektörün gerekliliği ve dinamiği
- 13-04-2026, 18:49:23bu ilan mı ben belediye iş bulma yerine gitmiştim 07:00 - 19:00 çalışma sı olan iş bulmuşlardı kabul etmedimRion adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-04-2026, 23:02:32Bir insana yapılabilecek en kötü şey onu uykusuz bırakmaktır. Daha da kötüsü onu sistematik şekilde uykusuz kalmaya zorlamaktır.
İnsan doğası gereği güneş doğduğunda uyanır, güneş battığında işi gücü bırakır.
Kapitalist sistem ise 8 saat uyku 8 saat iş ve 8 saat dinlenme adında bir düzene alıştırmıştır insanları. Ne yazık ki türkiyede bu sistemden daha kötü şartlar altında çalışıyor insanlar.

