• 13-04-2026, 18:08:14
    #19
    Almanya da falanda 05:00 da mesai başlangıç oluyor öğleden sonra 14:00 gibi bitiyor mesai bence gayet iyi. günün yarısı kendine kalmış oluyor insanın. 9-6 çok kitliyor insanı
  • 13-04-2026, 18:11:40
    #20
    Rion adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dünyayı değil ama bir hayat kurtarıyordum o saatte demeyi çok isterdim fakat müşteriye yetişmesi gereken iş vardı hiç uyumamıştım diyebiliyorum sadece hocam
    Yetişmese kimse ölmeyecekti
    Aslında sizinde yaptığınız gibi her sektörün dinamikleri farklı.
    Misal hemşireler 24 saat nöbet tutuyorlar. Saçma gibi görünen şey aslında o sektörün gerekliliği ve dinamiği
  • 13-04-2026, 18:41:33
    #21
    Sabah vardiyamızda servis 05:15'te kalkıyor.
    06:05'te işyerinde oluyoruz.
    06:30 işbaşı..
    Dünyayı değil kendimi bile kurtaramadım henüz..
  • 13-04-2026, 18:49:23
    #22
    Rion adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İş ilanlarına bakıyordum sabah 7'de mesaiye başlanıyormuş bu saatte bu işi yaparak dünyayı mı kurtarıyorlar? sabah 7 de iş başı yapılması bana çok saçma geliyor, ne olacak bu düzen böyle?
    bu ilan mı ben belediye iş bulma yerine gitmiştim 07:00 - 19:00 çalışma sı olan iş bulmuşlardı kabul etmedim
  • 13-04-2026, 19:55:31
    #23
    iyisite.NET
    3 vardiya sistemi olunca mecbur öyle. Diğer türlü gececi personel saati çok kaçıyor.

    07:00 / 15:00
    15:00 / 23:00
    23:00 / 07:00
  • 13-04-2026, 19:55:53
    #24
    Yillardir reel işte çalışmıyorum. Gece 02de yatar, öğlen 11 de kalkarım. Hayatımdan memnunum. İşim olduğunda sadece sabah kalkarım.
  • 13-04-2026, 23:02:32
    #25
    Bir insana yapılabilecek en kötü şey onu uykusuz bırakmaktır. Daha da kötüsü onu sistematik şekilde uykusuz kalmaya zorlamaktır.
    İnsan doğası gereği güneş doğduğunda uyanır, güneş battığında işi gücü bırakır.
    Kapitalist sistem ise 8 saat uyku 8 saat iş ve 8 saat dinlenme adında bir düzene alıştırmıştır insanları. Ne yazık ki türkiyede bu sistemden daha kötü şartlar altında çalışıyor insanlar.
  • 13-04-2026, 23:30:40
    #26
    İnstagram Konum Hizmeti
    Al bir araba kargo sektörüne gir hocam 10 da başla istediğin saatte bitir
    Ben 9 da başlıyorum 2 de bitiriyorum sonrası gün benim
  • 13-04-2026, 23:49:44
    #27
    uyan işe git gel yemek ye öl yaşa kapitalizm