Konu
Sabah 7'de dünyayı mı kurtaracağız ?
13-04-2026, 19:55:53
#24
A.AY
Yillardir reel işte çalışmıyorum. Gece 02de yatar, öğlen 11 de kalkarım. Hayatımdan memnunum. İşim olduğunda sadece sabah kalkarım.