Konu
Sabah 7'de dünyayı mı kurtaracağız ?
13-04-2026, 18:08:14
#19
declan43
Almanya da falanda 05:00 da mesai başlangıç oluyor öğleden sonra 14:00 gibi bitiyor mesai bence gayet iyi. günün yarısı kendine kalmış oluyor insanın. 9-6 çok kitliyor insanı