Rion adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İş ilanlarına bakıyordum sabah 7'de mesaiye başlanıyormuş bu saatte bu işi yaparak dünyayı mı kurtarıyorlar? sabah 7 de iş başı yapılması bana çok saçma geliyor, ne olacak bu düzen böyle?
bu ilan mı ben belediye iş bulma yerine gitmiştim 07:00 - 19:00 çalışma sı olan iş bulmuşlardı kabul etmedim