Dünyayı değil ama bir hayat kurtarıyordum o saatte demeyi çok isterdim fakat müşteriye yetişmesi gereken iş vardı hiç uyumamıştım diyebiliyorum sadece hocam
Yetişmese kimse ölmeyecekti
Aslında sizinde yaptığınız gibi her sektörün dinamikleri farklı.
Misal hemşireler 24 saat nöbet tutuyorlar. Saçma gibi görünen şey aslında o sektörün gerekliliği ve dinamiği