• 09-10-2009, 20:54:24
    #1
    Arkadaşlar biliyorsunuz r10 da siyaset benimgorusum.com a taşıdı. ilk izlenimlerinizi almak istedim.

    Memnunmusunuz?
  • 09-10-2009, 21:05:32
    #2
    değiliz, burda siyaset yapın birbirinize girin banlanın ben de zevkle izleyeyim sizi.
  • 09-10-2009, 21:10:37
    #3
    Üyeliği durduruldu
    deli dana adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    değiliz, burda siyaset yapın birbirinize girin banlanın ben de zevkle izleyeyim sizi.

    Aynen abi çok güzel cevapdi
  • 09-10-2009, 21:11:55
    #4
    deli dana adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    değiliz, burda siyaset yapın birbirinize girin banlanın ben de zevkle izleyeyim sizi.
    Güzel cevap +
  • 09-10-2009, 21:14:12
    #5
    deli dana adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    değiliz, burda siyaset yapın birbirinize girin banlanın ben de zevkle izleyeyim sizi.
    @dana senin sözlerine hayranım nereden buluyorsun bu sözleri hayret
  • 09-10-2009, 21:26:49
    #6
    Evet ya site açıldığından beri siyasi mesaj görmedim
  • 09-10-2009, 21:45:03
    #7
    deli dana adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    değiliz, burda siyaset yapın birbirinize girin banlanın ben de zevkle izleyeyim sizi.
    Sonrada neden banlandım , haksız yere ban var diye yeni üyelik açıp forumda dolaşırlar
  • 09-10-2009, 21:53:22
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    MrManson adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sende uğraş tüm gün nasıl saçmalarım diye, pek zor olmayacağını göreceksindir
    ahahaha komedi ya moralsiz olunca gel deli dananın mesajları oku
  • 09-10-2009, 23:00:07
    #9
    Üyeliği durduruldu
    R10 = WM forumu

    Yani ortak noktamız Bilgisayar
    Siyasetin yeri değil kanımca...