Arkadaşlar biliyorsunuz r10 da siyaset benimgorusum.com a taşıdı. ilk izlenimlerinizi almak istedim.
Memnunmusunuz?
Siyasetsiz r10 dan memnunmusunuz?
9
●840
- 09-10-2009, 20:54:24
- 09-10-2009, 21:10:37Üyeliği durduruldu
- 09-10-2009, 21:14:12@dana senin sözlerine hayranım nereden buluyorsun bu sözleri hayretdeli dana adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

- 09-10-2009, 21:45:03Sonrada neden banlandım , haksız yere ban var diye yeni üyelik açıp forumda dolaşırlardeli dana adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-10-2009, 21:53:22Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.ahahaha komedi yaMrManson adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
moralsiz olunca gel deli dananın mesajları oku
