Konu
Siyasetsiz r10 dan memnunmusunuz?
09-10-2009, 20:54:24
#1
hayaletimsi
Arkadaşlar biliyorsunuz r10 da siyaset benimgorusum.com a taşıdı. ilk izlenimlerinizi almak istedim.
Memnunmusunuz?