Konu
Siyasetsiz r10 dan memnunmusunuz?
09-10-2009, 21:45:03
#7
Yildizturk
deli dana adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
değiliz, burda siyaset yapın birbirinize girin banlanın ben de zevkle izleyeyim sizi.
Sonrada neden banlandım , haksız yere ban var diye yeni üyelik açıp forumda dolaşırlar