Konu
Siyasetsiz r10 dan memnunmusunuz?
09-10-2009, 21:53:22
#8
Batuhan1
Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
MrManson adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Sende uğraş tüm gün nasıl saçmalarım diye, pek zor olmayacağını göreceksindir
ahahaha komedi ya
moralsiz olunca gel deli dananın mesajları oku