Konu
Siyasetsiz r10 dan memnunmusunuz?
09-10-2009, 21:11:55
#4
Syntax
deli dana adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
değiliz, burda siyaset yapın birbirinize girin banlanın ben de zevkle izleyeyim sizi.
Güzel cevap +