• 21-03-2026, 22:17:02
    #1
    Ailemizde tansiyon öyküsü oldukça yaygın: annem, babam, dedem, halam, teyzem… Hatta ailede hemen herkes etkilenmiş. Ne yazık ki bende de çıktı. Şu anda Vaso*** 10 mg kullanıyorum ve bir dönem panik atak da yaşadım; nabzım bazen 130–140’e kadar çıkabiliyor. Bu yüzden Vaso*** bana oldukça iyi geliyor ve şuanlık oldukça düzenli kullanıyorum.
    Arkadaşlar, tansiyondan korkmuyorum. Aslında korkmak yerine, erken fark etmenin ne kadar önemli olduğunu biliyorum. Bu “sinsi hastalık” yıllarca belirti vermez ve sessiz ilerler. Düzenli olarak tansiyon ölçmek, hem kendinizi hem de geleceğinizi korumanın en iyi yollarından biri.
    Ben de tesadüfen fark ettim, üstelik hiçbir belirti yokken… Sadece rutin ölçüm sayesinde ortaya çıktı. Eğer biraz gecikseydi, belki fark etmem çok daha zor olacaktı. Bu yüzden herkese tavsiyem: kendi sağlığınızı ihmal etmeyin, tansiyonunuzu düzenli ölçün ve doktor kontrollerinizi aksatmayın. Sağlık gerçekten ihmal edilemeyecek kadar değerli.
  • 21-03-2026, 22:20:14
    #2
    Bende de var hiper tansiyon
    Sabah zanipress
    Akşam dia dlend kullanıyorum. Hiçbir şekilde ara vermemek en iyisi.
  • 21-03-2026, 22:22:03
    #3
    chnyrdkl adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bende de var hiper tansiyon
    Sabah zanipress
    Akşam dia dlend kullanıyorum. Hiçbir şekilde ara vermemek en iyisi.
    Çok geçmiş olsun hocam, ilaçları kullanmak. Hayat kalitenizi arttırır ve kalbinizi korur.
  • 21-03-2026, 22:22:35
    #4
    Benim de belirti vermiyordu. Şu an sorun yok ama bir dönem yaşadım. Çarpıntı sorunum için dideral kullanıyorum.
  • 21-03-2026, 22:23:51
    #5
    Temajet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Benim de belirti vermiyordu. Şu an sorun yok ama bir dönem yaşadım. Çarpıntı sorunum için dideral kullanıyorum.
    En sıkıntısı da buymuş zaten, yıllarca sessiz şekilde ilerleyen birşeymiş. Fakat dideral bu konuda iyi iş görür, aynı muadili gibi birşey kullandıgım ilaç. Aynı familyaya ait. Beta Bloker
  • 21-03-2026, 22:24:19
    #6
    annem hiper tansiyon hastasıydı çörek otu yağı keten tohumu yağı kullana kullana en düşük tansiyon ilacına geçti tavsiye ederim
  • 21-03-2026, 22:24:41
    #7
    kozmikkreatif adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    En sıkıntısı da buymuş zaten, yıllarca sessiz şekilde ilerleyen birşeymiş. Fakat dideral bu konuda iyi iş görür, aynı muadili gibi birşey kullandıgım ilaç. Aynı familyaya ait. Beta Bloker
    Dideralin eş değeri olduğunu hiç duymadım açıkçası. Evet belirti vermeyen tansiyon daha tehlikeliymiş bende zamanında araştırmıştım.
  • 21-03-2026, 22:25:14
    #8
    obisa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    annem hiper tansiyon hastasıydı çörek otu yağı keten tohumu yağı kullana kullana en düşük tansiyon ilacına geçti tavsiye ederim
    Çok teşekkür ederim
  • 21-03-2026, 22:26:48
    #9
    Temajet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dideralin eş değeri olduğunu hiç duymadım açıkçası. Evet belirti vermeyen tansiyon daha tehlikeliymiş bende zamanında araştırmıştım.
    Evet, şöyle: Dideral daha çok anksiyete ve fırlayan nabız durumları için kullanılır; kalbi frenleyici etkisi vardır. Vasoxen ise aynı familyada yer alır ve özellikle tansiyonu düşürerek benzer şekilde kalbi frenler.