kozmikkreatif adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
En sıkıntısı da buymuş zaten, yıllarca sessiz şekilde ilerleyen birşeymiş. Fakat dideral bu konuda iyi iş görür, aynı muadili gibi birşey kullandıgım ilaç. Aynı familyaya ait. Beta Bloker
Dideralin eş değeri olduğunu hiç duymadım açıkçası. Evet belirti vermeyen tansiyon daha tehlikeliymiş bende zamanında araştırmıştım.