Konu
Hipertansiyon Hastası Olanlar Konuya :)
21-03-2026, 22:22:03
#3
kozmikkreatif
chnyrdkl adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bende de var hiper tansiyon
Sabah zanipress
Akşam dia dlend kullanıyorum. Hiçbir şekilde ara vermemek en iyisi.
Çok geçmiş olsun hocam, ilaçları kullanmak. Hayat kalitenizi arttırır ve kalbinizi korur.