Konu
Hipertansiyon Hastası Olanlar Konuya :)
21-03-2026, 22:22:35
#4
Temajet
Benim de belirti vermiyordu. Şu an sorun yok ama bir dönem yaşadım. Çarpıntı sorunum için dideral kullanıyorum.