Konu
Hipertansiyon Hastası Olanlar Konuya :)
21-03-2026, 22:20:14
#2
chnyrdkl
Bende de var hiper tansiyon
Sabah zanipress
Akşam dia dlend kullanıyorum. Hiçbir şekilde ara vermemek en iyisi.