Tükeniyorum - Can sıkıntısından Yazıyorum
27
●998
- 20-02-2026, 13:50:59tavsiyeniz için teşekkür ederim hocam, sağlık durumum iyi, hayatı seviyorum öyle düşüncelerim hiç olmadı olmayacak ta. iyi forumlar.hasanilk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 20-02-2026, 16:38:01Evet hocam bir süredir yani yaklaşık 2 aydır ileriki dönemde yani yıllar sonra tükenmişlik sendromuna girebikeceğimizi ön görüyorum, işsizlik, iş alanlarının azalması, ekonomik daralmalar insanları o yöne götürüyor.AFNaNTiK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İşte bu durumda insanların yakalndığı dönemde buradan çıkmak lazım. Onun içinde belki daha önce test edip çıkmak için yollar bulmak lazım böylece diğerlerinin krizde olduğu dönemi fırsata çevirebiliriz
Tabi bir senaryo varsayım olarak - 21-02-2026, 09:15:40ozizimx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleA.AY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleGünaydın;Lennox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayatı seviyorum, yaşamayı da, zevk konusu maalesef kişiye göre değişiyor. Yt yapıyorum ufaktan ama bir beklentim yok sadece disiplin oluşturmak için kullanacağım, insanın yt yapmasındaki 2 neden para ve sosyallik olabilir her ikisi de ileride mevcut olacak... @LENOX; meslek hastalığı diyelim, keşke babam 20 yıl önce hesap yapsaydı şimdi böyle olmazdı, 20 yıl sonra çocuklar benim için aynısını neden demesin, geçmişin hatalarını tekrarlamak doğru değil, bu zincir bir yerde kırılmalı, sürekli gelecek kaygısı güden bir aile ortamından çıkıp özgürce yaşayabileceği ortamı yaratmak gerekiyor, bunu hangi nesil yaparsa sonrakiler için daha iyi olacak. Dedem babam için yapsaydı, babam benim için yapsaydı... ben olayın içine sıkışırsam çocukların geleceği daha kötü olacak... ya da adaha iyiye gidecek...
iyi forumlar; - 21-02-2026, 10:29:57Sizi cok cok iyi anlıyorum.
Belki aileden zengin (bu zenginlik rakam kişiseldir)olmadığım için para harcamayı bilemedim.Üzerimde hep bir mutsuzluk ve enerji düşüklüğü var.Maddi anlamda refaha kavusunca Neredeyse 5 yıl kendimi dış dünyaya kapattım.
Etrafımdaki herkes geçim derdinde olunca sosyallikten de uzaklasıyorsun.Herkesin kendine göre derdi var hayat mücadelesi hedefi var ama senin öyle bir derdin olmayınca ortamlarda dağılıyor.
5 yıl kendimi kapatmıslıgın ardından radikal bir kararla reel sektöre atıldım.2 yıldır aktif calısıyorum.Şuanki hayatımdan memnunmuyum dersen kesinlikle HAYIR.Tekrar eskiye dönmek istiyorum.Bu 5 yıllık kendimi kapatışım bende psikolojik bir hasar bırakmış durumda.İnsanları,yalanları,iş hayatının sahtekar ve hızlı akışını kaldıramıyorum.Bundan 10 yıl önceki ben ben değilim.Resmen beynimi bile bile çürütmüşüm.Sana abi kardeş tavsiyesi.Kendini sakın kapatma.İşleyen demir pas tutmaz misali neyle ugrasırsan ugras sakın benim gibi beynini yüreğini pas tutturma.