Bunun sonu : "Tükenmişlik Sendromu" hakkınızda hayırlısı hocam.
Evet hocam bir süredir yani yaklaşık 2 aydır ileriki dönemde yani yıllar sonra tükenmişlik sendromuna girebikeceğimizi ön görüyorum, işsizlik, iş alanlarının azalması, ekonomik daralmalar insanları o yöne götürüyor.
İşte bu durumda insanların yakalndığı dönemde buradan çıkmak lazım. Onun içinde belki daha önce test edip çıkmak için yollar bulmak lazım böylece diğerlerinin krizde olduğu dönemi fırsata çevirebiliriz
Tabi bir senaryo varsayım olarak