ozizimx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hayat böyledir maalesef. Bu kadar stres ve çaba normal bir ölüm için sadece. Dünyanın keyfini sürmek lazım fakat Türkiye de bu mümkün değil. Orası burası değil yani...
A.AY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Neden YT denemiyorsun. Yt projeleriniz vardı. Ne oldu o projelere
Lennox adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Geçmişi ve geleceği düşünmek büyük anksiyete sebebi. Andan keyif almaya bakın, bu kadar düşünmeyin.

20 yıl sonrasının fon hesabını yapacak kadar geleceğe odaklanmayın.
Günaydın;

Hayatı seviyorum, yaşamayı da, zevk konusu maalesef kişiye göre değişiyor. Yt yapıyorum ufaktan ama bir beklentim yok sadece disiplin oluşturmak için kullanacağım, insanın yt yapmasındaki 2 neden para ve sosyallik olabilir her ikisi de ileride mevcut olacak... @LENOX; meslek hastalığı diyelim, keşke babam 20 yıl önce hesap yapsaydı şimdi böyle olmazdı, 20 yıl sonra çocuklar benim için aynısını neden demesin, geçmişin hatalarını tekrarlamak doğru değil, bu zincir bir yerde kırılmalı, sürekli gelecek kaygısı güden bir aile ortamından çıkıp özgürce yaşayabileceği ortamı yaratmak gerekiyor, bunu hangi nesil yaparsa sonrakiler için daha iyi olacak. Dedem babam için yapsaydı, babam benim için yapsaydı... ben olayın içine sıkışırsam çocukların geleceği daha kötü olacak... ya da adaha iyiye gidecek...

iyi forumlar;