• 18-02-2026, 02:42:37
    #10
    Daha çok ye daha çok gez derdim
  • 18-02-2026, 03:02:41
    #11
    bitcoin al derdim hatta elinde ki ltc ve dogecoinleri satma sakın derdim yinme iyi para satmıtım ama bugün elimde olsaydı milyonerdim
  • 18-02-2026, 03:34:27
    #12
    ByTriSLaSiS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    konu dışı fakat şu konum aklıma geldi : https://www.r10.net/bozdurma-islemle...i-yapilir.html güzel günlerdi.





    Giden yıllara bak... Güler misin, ağlar mısın.. 😅😂😂
  • 18-02-2026, 03:36:42
    #13
    AFNaNTiK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle


    Giden yıllara bak... Güler misin, ağlar mısın.. 😅😂😂
    aslında bitcoin ile ilgili daha eski konularım vardı 2010'dan eski satoshiyi takip ederdim bitcointalkta; r10 db silinmesinde tarihe karıştı
    bu sebepten satoshiturk.com'u açtım Türkiye bilgilensin diye sonra ai çıktı
  • 18-02-2026, 03:37:30
    #14
    r10'u keşke ben satın alsaydım
  • 18-02-2026, 03:40:44
    #15
    ByTriSLaSiS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aslında bitcoin ile ilgili daha eski konularım vardı 2010'dan eski satoshiyi takip ederdim bitcointalkta; r10 db silinmesinde tarihe karıştı
    bu sebepten satoshiturk.com'u açtım Türkiye bilgilensin diye sonra ai çıktı
    Hocam sen de istemsizce sezdiğim : "Bahtsızlık..."

    Hakkında hayırlısı olsun hocam. 😅😅😂😂
  • 18-02-2026, 03:43:25
    #16
    Üyeliği durduruldu
    Geçmişi ve kaderi değiştiremezsın sadece uzaktan kendimi görmeyi isterdim.
  • 18-02-2026, 03:50:00
    #17
    AFNaNTiK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam sen de istemsizce sezdiğim : "Bahtsızlık..."

    Hakkında hayırlısı olsun hocam. 😅😅😂😂
    Yok be hocam; öyle düşünme çok şanslı adamım ben; çok ekmeğini yedim kriptonun. sadece kripto değil yazılım sektöründe çok kazandım.
    Şuan ise yeni ekmek kapısı imzamda. 1 yıldan fazladır 6 kişi üzerinde çalışıyoruz bakalım sanırım kripto kadar olmaz.
    konuyu dağıtmayalım arkadaşa ayıp olmasın keyifli forumlar herkese.
  • 18-02-2026, 03:54:22
    #18
    ByTriSLaSiS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yok be hocam; öyle düşünme çok şanslı adamım ben; çok ekmeğini yedim kriptonun. sadece kripto değil yazılım sektöründe çok kazandım.
    Şuan ise yeni ekmek kapısı imzamda. 1 yıldan fazladır 6 kişi üzerinde çalışıyoruz bakalım sanırım kripto kadar olmaz.
    konuyu dağıtmayalım arkadaşa ayıp olmasın keyifli forumlar herkese.
    Hocam bunu dedikten sonra "Bahtsızlık vuruyormuş..." falan. En korktuğum şey de kalıcı bahtsızlık harbi harbi o tarz insanlara denk geldim, acayip kötü bir şey, sonucu yok oluş oluyor. Âllâh korusun. 😇😇

    Teşekkür ederim hocam.. Yeni projelerinde de keza başarının daim olmasını temenni ederim, iyi bir gece dilerim. 😇😇🙏