10 yıl önceki kendine ne öğüt verirdin?
21
●584
- 18-02-2026, 03:02:41bitcoin al derdim hatta elinde ki ltc ve dogecoinleri satma sakın derdim
yinme iyi para satmıtım ama bugün elimde olsaydı milyonerdim
- 18-02-2026, 03:34:27ByTriSLaSiS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

Giden yıllara bak... Güler misin, ağlar mısın.. 😅😂😂 - 18-02-2026, 03:36:42aslında bitcoin ile ilgili daha eski konularım vardı 2010'dan eski satoshiyi takip ederdim bitcointalkta; r10 db silinmesinde tarihe karıştıAFNaNTiK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

bu sebepten satoshiturk.com'u açtım Türkiye bilgilensin diye sonra ai çıktı
- 18-02-2026, 03:40:44Hocam sen de istemsizce sezdiğim : "Bahtsızlık..."ByTriSLaSiS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hakkında hayırlısı olsun hocam. 😅😅😂😂 - 18-02-2026, 03:43:25Üyeliği durdurulduGeçmişi ve kaderi değiştiremezsın sadece uzaktan kendimi görmeyi isterdim.
- 18-02-2026, 03:50:00Yok be hocam; öyle düşünme çok şanslı adamım ben; çok ekmeğini yedim kriptonun. sadece kripto değil yazılım sektöründe çok kazandım.AFNaNTiK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Şuan ise yeni ekmek kapısı imzamda. 1 yıldan fazladır 6 kişi üzerinde çalışıyoruz bakalım
sanırım kripto kadar olmaz.
konuyu dağıtmayalım arkadaşa ayıp olmasın
keyifli forumlar herkese.
- 18-02-2026, 03:54:22Hocam bunu dedikten sonra "Bahtsızlık vuruyormuş..." falan. En korktuğum şey de kalıcı bahtsızlık harbi harbi o tarz insanlara denk geldim, acayip kötü bir şey, sonucu yok oluş oluyor. Âllâh korusun. 😇😇ByTriSLaSiS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teşekkür ederim hocam.. Yeni projelerinde de keza başarının daim olmasını temenni ederim, iyi bir gece dilerim. 😇😇🙏
yinme iyi para satmıtım ama bugün elimde olsaydı milyonerdim

