Ben kendime okumayı seçme ve erkenden aileden uzaklaş öğütünü verirdim.
Sen?
10 yıl önceki kendine ne öğüt verirdin?
21
●584
- 18-02-2026, 02:11:00etrafında ki insanları azalt ne kadar çok insan o kadar çok dert.
- 18-02-2026, 02:13:19konu dışı fakat şu konum aklıma geldi : https://www.r10.net/bozdurma-islemle...i-yapilir.html güzel günlerdi.Wagner Creative adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-02-2026, 02:15:04Ben de zamanında Wolfteam için anket dolduruyordum. VPN ile ip değiştirip başka ülkelerden de anketler açılıyordu. Oradan verilen para ile kostüm almıştım. Sanırım o para BTC idiByTriSLaSiS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 18-02-2026, 02:21:34otomotiv bezunuyum 2012 de ozamanlar yazılımda iyi para var kafasıyla 10 yaşından beri hobby uraştıgım yazılıma devam etmiştim keşke motorcu olarak devam etseydim 3 kişiyi kazıklar aylık 300k para kazanırdım
- 18-02-2026, 02:26:02Sadece "kendini hazırla; 10 yıl sonra herşey o kadar negatif yönde değişecek ki, bu günleri kibrit ışığı ile arayacaksın (özellikle ekonomi açısından)" diye ikaz ederdim -gerçi bir işe yaramayacaktı erkenden ürkütmekten başka-.
- 18-02-2026, 02:39:562/17/2026 daki gs juventus maçına ms1 6.5 üst varını yoğunu sat borçlan bas derdimSDR1035 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle