otomotiv bezunuyum 2012 de ozamanlar yazılımda iyi para var kafasıyla 10 yaşından beri hobby uraştıgım yazılıma devam etmiştim keşke motorcu olarak devam etseydim 3 kişiyi kazıklar aylık 300k para kazanırdım