Hocam sen de istemsizce sezdiğim : "Bahtsızlık..."
Hakkında hayırlısı olsun hocam. 😅😅😂😂
Yok be hocam; öyle düşünme çok şanslı adamım ben; çok ekmeğini yedim kriptonun. sadece kripto değil yazılım sektöründe çok kazandım.
Şuan ise yeni ekmek kapısı imzamda. 1 yıldan fazladır 6 kişi üzerinde çalışıyoruz bakalım

sanırım kripto kadar olmaz.
konuyu dağıtmayalım arkadaşa ayıp olmasın

keyifli forumlar herkese.