AFNaNTiK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Hocam sen de istemsizce sezdiğim : "Bahtsızlık..."

Hakkında hayırlısı olsun hocam. 😅😅😂😂
Yok be hocam; öyle düşünme çok şanslı adamım ben; çok ekmeğini yedim kriptonun. sadece kripto değil yazılım sektöründe çok kazandım.
Şuan ise yeni ekmek kapısı imzamda. 1 yıldan fazladır 6 kişi üzerinde çalışıyoruz bakalım sanırım kripto kadar olmaz.
konuyu dağıtmayalım arkadaşa ayıp olmasın keyifli forumlar herkese.