ByTriSLaSiS adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yok be hocam; öyle düşünme çok şanslı adamım ben; çok ekmeğini yedim kriptonun. sadece kripto değil yazılım sektöründe çok kazandım.
Şuan ise yeni ekmek kapısı imzamda. 1 yıldan fazladır 6 kişi üzerinde çalışıyoruz bakalım sanırım kripto kadar olmaz.
konuyu dağıtmayalım arkadaşa ayıp olmasın keyifli forumlar herkese.
Hocam bunu dedikten sonra "Bahtsızlık vuruyormuş..." falan. En korktuğum şey de kalıcı bahtsızlık harbi harbi o tarz insanlara denk geldim, acayip kötü bir şey, sonucu yok oluş oluyor. Âllâh korusun. 😇😇

Teşekkür ederim hocam.. Yeni projelerinde de keza başarının daim olmasını temenni ederim, iyi bir gece dilerim. 😇😇🙏