aslında bitcoin ile ilgili daha eski konularım vardı 2010'dan eski satoshiyi takip ederdim bitcointalkta; r10 db silinmesinde tarihe karıştı

bu sebepten satoshiturk.com'u açtım Türkiye bilgilensin diye sonra ai çıktı
Hocam sen de istemsizce sezdiğim : "
Bahtsızlık..."
Hakkında hayırlısı olsun hocam. 😅😅😂😂